Vacature wijkouderling wijk 2

In de laatste kerkenraadsvergadering gaf onze ouderling, mw. M.H. (Tini) den Braanker-Sprong, aan dat zij vanwege persoonlijke omstandigheden haar ambt wil neerleggen. Achter deze mededeling schuilt een hele wereld. Vooral het verdriet dat in haar leven kwam doordat haar maatje Jan getroffen werd door een ernstige ziekte, waaraan hij overleed, heeft een grote wissel getrokken op haar leven. Maar ook de drukke werkzaamheden in haar praktijk en de onzekerheid over de weg naar de toekomst toe, hebben haar aanleiding gegeven om de stap te zetten en haar taken terug te geven.
Als kerkenraad respecteren we haar besluit en wensen we haar van harte Gods troostvolle nabijheid toe voor de toekomst. In de kerkenraad nemen we binnenkort formeel afscheid, in de kerkdienst zal er te zijner tijd een geschikt moment worden gezocht om Tini te bedanken voor haar inzet en betrokkenheid voor onze wijkgemeente.