Huwelijk van Miriam Bot en Arian Kooijman

Tienduizend redenen van dankbaarheid zijn er voor Miriam Bot uit Sliedrecht en Arian Kooijman uit Giessenburg. Zij verlangen ernaar om elkaar op vrijdag 1 juli het jawoord te geven. Dat doen zij allereerst in het Raadhuis van Sliedrecht, om 13.00 uur. ‘s Avonds is iedereen heel hartelijk uitgenodigd om aanwezig te zijn in een dienst in de Hervormde Kerk te Giessen-Oudekerk. Deze dienst, waarin ds. J.W. Sparreboom mag voorgaan, staat onder verantwoordelijkheid van de Hervormde Gemeente Giessen-Oudekerk en begint om 18.30 uur. Na de dienst is er een feest in Hardinxveld-Giessendam. Miriam en Arian heb ik leren kennen als hardwerkende én enthousiaste mensen. We hopen dat zij een vreugdevolle dag mogen beleven en wensen hen voor de toekomst Gods zegen toe.