Winterwerk wijken 1 en 2

Met de zomer voor de deur willen wij u en jou graag al wijzen op het begin van het winterseizoen. We noemen alvast enkele data om te noteren, uiteraard voor beide wijken.
Het startsein wordt gegeven met een gemeentedag op zaterdag 3 september, waar elders en eerder over is geschreven op deze website.
De eerste bijeenkomst van de huiscatechese is op maandagavond 12 september om 19.00 uur in de Maranathakerk. Dit betreft een plenaire samenkomst waarin we naast een korte introductie ook allerlei praktische afspraken maken. Alle jongeren in de leeftijd vanaf 12 jaar zijn hier heel hartelijk bij uitgenodigd.
De eerste grote bijbelkring vindt op maandagavond 12 september en donderdagochtend 15 september plaats.
De eerste bijeenkomst voor de belijdeniskring is op maandagavond 19 september in de werkkamer van de pastorie, ingang Isaäc da Costastraat. Aanmelden voor deze belijdeniskring wordt gewaardeerd om te kunnen inschatten of we bijeen kunnen komen in deze werkkamer.
Op donderdagavond 22 september zijn allen die nieuw ingekomen zijn (of zich nieuw voelen binnen de gemeente) welkom bij een informele ontmoetingsavond in de kleine zaal van de Maranathakerk.
Houd voor deze en andere activiteiten steeds het Kerkblad en de website (www.hervormdsliedrecht.nl) in de gaten!