Open Monumentendag / Late Summer Fair 2016

Op D.V. zaterdag 10 september 2016 wordt weer de (inmiddels) traditionele Late Summer Fair gehouden. Ook de Grote Kerk is open, in het kader van de landelijke Open Monumentendag. Een mooie gelegenheid voor de evangelisatiecommissies van de 4 wijken, om gezamenlijk activiteiten te organiseren in en rond de Grote Kerk. Het thema van de Open Monumentendag is ‘Iconen en symbolen’. Prachtig om heel Sliedrecht niet alleen gezellig langs de kerk te zien lopen, maar ook rond/in de kerk hartelijk te ontvangen. Met een warm welkom en een luisterend oor en sprekend hart waar nodig. Komt u ook gezellig langs?
Er is dit jaar geen brocante en boekenmarkt, dus sparen is niet nodig. Na de vakantie zullen we u nader informeren. Ook zullen we dan om praktische hulp vragen. Houdt u/jij deze dag dus vrij in de agenda? Eventuele ideeën kunt u doorgeven aan Paula Redelijkheid (brampaularedelijkheid@gmail.com of 0184410276).
Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2, Paula Redelijkheid
Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4, Marcel Kornet