Open Monumentendag / Late Summer Fair 2016

Zoals u wellicht eerder gelezen heeft, wordt 10 september de Late Summer Fair/Open Monumentendag gehouden in Sliedrecht. In en rond de kerk zullen allerlei activiteiten georganiseerd worden. Zo zijn diverse gemeenteleden al druk bezig om artikelen te maken voor de DIY-markt en om leuke workshops voor te bereiden.

Heeft u deze datum gereserveerd? Wij, de evangelisatiecommissies van alle wijken, zoeken medewerkers! Wilt u /wil jij helpen bij de evangelisatiekraam, mensen welkom heten, rondleiding geven in de kerk, helpen bij opbouwen (vanaf 07.00 uur) of opruimen (vanaf 17.00 uur)? Opgeven is mogelijk bij Leendert Hofman via famhofman@chello.nl of 0184-413572. Voor vragen over de fair kunt u/kun jij terecht bij Paula Redelijkheid via brampaularedelijkheid@gmail.com of 0184-410276.