Kerstconcert bij kaarslicht in de Hervormde Kerk in Nieuwpoort

Kleinkoor Concertino geeft op maandag 19 december het inmiddels traditionele ‘Kerstconcert bij Kaarslicht’ in de Hervormde Kerk in Nieuwpoort. Het koor bestaat uit 30 zangers en staat onder leiding van de bekende organist/dirigent Martin Zonnenberg. Op het programma staan kerstliederen van alle tijden en uit verschillende landen. Verder een aantal delen uit het bekende oratorium  ‘Bethlehem’ van Maunder en een 6-tal delen uit het nieuw gecomponeerde oratorium ‘Licht der Wereld’. Dit werk is door Martin Zonnenberg geschreven voor Concertino, de tekst is van ds. Wim Kok. Medewerking wordt verleend door fluitiste Marjolein de Wit, sopraan Mariët Kaasschieter en organist Gerben Mourik. De presentatie is in handen van Liesbeth Reijerkerk. Toegangskaarten zijn vanaf 1 december te verkrijgen bij de koorzangers, bij de kerk of te reserveren via info@kleinkoorconcertino.nl. Ook dit jaar is er gekozen voor een entree per vak. De prijzen variëren van € 6,- tot € 12,-. Toegang voor kinderen tot en met 12 jaar is gratis. Meer informatie is te vinden op de website: www.kleinkoorconcertino.nl. Het concert begint om 20.00 uur. De kerk is om 19.15 uur open.