Nieuws van de C.H.R. (149)

Mooi resultaat
Onze oproep van vorige week om winterjassen en dekens heeft u met elkaar goed opgepakt. Er zijn 75 jassen en 60 dekens gebracht. Het transport staat gepland voor begin januari.

Kerstpostactie
U kunt uw kerstkaarten a.s. zondag 11 december al inleveren in de inzameldoos bij de ingang van de Grote Kerk en Maranathakerk (gepast geld bijvoegen). Ook de envelop voor de bijdrage aan het boodschappenpakket (van circa € 6,-) is meer dan welkom.
Op woensdagmorgen 15 decemberdonderdagavond 16 december en zaterdagmorgen  17 december kan  de kerstpost in het Dienstgebouw  worden ingeleverd.
Wilt u alles weten over de kerstpostactie, klik dan op: folder-kerstpostactie-2016

dominee-farkas-en-bewoner

Ds. Farkas en bewoner
Een kaartje sturen aan Agnulli Dei

Hoe zou u het vinden als u alleen was en u zou zomaar kerstkaarten krijgen van ‘vreemden’ die bewogen zijn met uw situatie. Ik weet zeker dat u dit zou waarderen en u van binnen blijdschap zou geven. Doet u mee?
Het adres luidt: Asociatia Agnulli Dei
Str. Gradinarilor nr. 16
410559 Oradea
Jud. Bihor
Romania
Frankeren met een internationale postzegel van € 1,25. U kunt de kaart dan gewoon in de oranje PostNL brievenbussen stoppen of afgeven op het Postkantoor.
Met een hartelijk groet,
Dick van Mourik, tel. 0184 422248