Overlijden ds. Den Hoed

Ds. Den Hoed

Met ontroering heeft de kerkenraad van wijkgemeente 3 van de hervormde gemeente van Sliedrecht kennisgenomen van het overlijden van haar oud-herder en -leraar

ds. J. den Hoed

Met de aan hem geschonken gaven heeft hij onze wijkgemeente 24 jaar op bijzondere wijze, trouw en liefdevol gediend.

Wij bidden mw. A.W. den Hoed-van Maanen, haar kinderen en kleinkinderen Gods troost en nabijheid toe om dit verlies te dragen.

Namens de kerkenraad,
L.W. den Boer, predikant
J.W. Westland, preses
A.J. ’t Jong, scriba

Er is gelegenheid tot condoleren op woensdag 18 januari van 19:00 tot 21:00 in het uitvaartcentrum “De Drechtstreek, Jan Steenstraat  71 te Sliedrecht.

De rouwdienst wordt gehouden D.V. op donderdag 19 januari a.s. om 12.00 uur in de Grote Kerk te Sliedrecht waarna de begrafenis zal plaatsvinden omstreeks 13:30 uur op de begraafplaats in Sliedrecht.