Dankdienst

Zaterdagavond 4 maart vindt er een bijzondere samenkomst plaats in de Grote Kerk. Onze gemeenteleden Teus en Janneke Vlot-de Vries, Heulenslag 48, 2971 VG Bleskensgraaf zien met dankbaarheid erop terug dat Janneke na een lange ziekteperiode door onze hemelse Vader werd opgericht. Graag willen we met hen onze God danken en aanbidden voor dit wonder. We luisteren naar een woord van bemoediging vanuit Psalm 103. Er is veel muziek en samenzang onder leiding van Martin Zonnenberg. Er is medewerking van het projectkoor en er zijn bekende musici. Bovendien is er ruimte voor persoonlijke voorbede en zegening in situaties van pijn, ziekte en zorg. Zo zien we met verwachting uit naar Gods troostende en helende nabijheid in deze dankdienst. Van harte welkom om 19.30 uur in de Grote Kerk.