Beleidsplan wijken 1 en 2

Op de gemeenteavond van 30 mei 2017 hebben wij u de hoofdlijnen uit het concept beleidsplan van de wijkgemeenten 1 en 2 gepresenteerd en hebben velen van u met ons meegedacht over de diverse onderwerpen uit het beleidsplan (gebed en toerusting, jeugdwerk, wijkgericht werken, ouderenwerk, gemeente zijn en missionair werk/discipelschap). Inmiddels is het beleidsplan zo goed als gereed. We zullen dit plan binnenkort in de kerkenraadsvergadering vaststellen om vervolgens nadere invulling te gaan geven aan de in het beleidsplan genoemde plannen. Voordat we dat doen, willen we u graag de gelegenheid geven om het concept beleidsplan in te zien en daar desgewenst opmerkingen bij te maken. U kunt het beleidsplan opvragen bij de scriba’s van de beide kerkenraden. Wij ontvangen uw eventuele suggesties graag uiterlijk 27 oktober.
Pieter Vlot, scribawijk1@hervormdsliedrecht.nl
Krijn Schep, scribawijk2@hervormdsliedrecht.nl