Reformatieherdenking en boekpresentatie

Op woensdag 25 oktober is er in de Westerkerk in Goes een Reformatieherdenking en boekpresentatie, georganiseerd door Stichting In de Rechte Straat en uitgeverij De Banier. Prof. dr. H. van de Belt zal een referaat houden over Reformatie en rechtvaardiging. Tijdens deze avond zal ook het nieuwe boek De HEERE onze gerechtigheid. Verbond en rechtvaardiging in heilshistorisch perspectief (uitgave van Labarum Academic) van dr. M. Klaassen gepresenteerd worden. Ds. M.K. de Wilde uit Nijkerk zal een korte reactie op het boek geven. De avond, die om 19.45 uur begint, zal geopend worden door ds. P. van der Kraan uit Arnemuiden; ds. C. Harinck uit Kapelle zal de avond sluiten. Muzikale medewerking in de vorm van een muzikaal intermezzo wordt verleend door Arjan Versluis.