Les Chantres presenteert ‘That’s Why I Sing’

Het interkerkelijk koor Les Chantres uit Papendrecht en omstreken presenteert op zaterdag 28 oktober het concert ‘That’s Why I Sing’. Er wordt een brug geslagen van het laatste concert ‘Walk By Faith’ naar het nieuwe concert ‘The Only Name’. Een iets ander concert dan u van hen verwacht; een concert geheel in eigen beheer. Het eigen combo en diverse koorleden zullen als solist hun bijdrage leveren. Het programma is samengesteld uit bekend en nieuw repertoire. De koorleden hebben het bekende repertoire grotendeels zelf geselecteerd. De nieuwe liederen zijn onderdeel van het concert ‘The Only Name’ dat op 9 juni 2018 zal plaatsvinden en waaraan Sharon Kips en LInette Trapman hun mede-werking zullen verlenen.

De toegang is vrij; er zal een rondgang zijn waarin een financiële bijdrage kan worden gedoneerd die geheel ten goede komt aan het volgende concert ‘The Only Name’. Het concert vindt plaats in de Bethlehemkerk, Van der Palm- straat 1 in Papendrecht en begint om 20.00 uur.