Nieuws van de zendingscommissie wijken 1 en 2

Aanstaande zondagmorgen 22 oktober hoopt ds. Laurens-Jan Vogelaar bij ons voor te gaan. We noemen deze dienst ook wel een (uit)zendingsdienst, omdat Laurens-Jan voor de laatste keer een dienst leidt voor hij en zijn gezin D.V. januari 2018 naar Sulawesi (Indonesiƫ) vertrekken, uitgezonden door de GZB. Als deelgenotengemeente zenden wij, hen als familie als het ware zondag al uit. Laurens-Jan zal u/jullie tijdens deze dienst iets meer vertellen over het werk wat hij en zijn vrouw Lourina daar hopen te gaan doen, ook zal er fotomateriaal op de beamer getoond worden. Na de dienst is er gelegenheid om Laurens-Jan en Lourina zelf te spreken onder het genot van koffie/thee/fris.
U/jij krijgt as zondag 2 folders uitgedeeld, namelijk:
– de folder van de GZB met alle informatie over de uitzending van familie Vogelaar. Hierbij zit ook een machtiging waarop u/jij kunt aangeven op welke manier u/jij de familie Vogelaar financieel wilt ondersteunen. U/jij kunt de machtiging opsturen naar de GZB (Let op, dit is wel een ander rekeningnummer dan het nummer van de zendingscommissie). Uiteraard kunt u/jij ook giften op de rekening van de zendingscommissie storten. Het rekeningnummer is NL25FVLB0226123154 o.v.v uitzending fam. Vogelaar. U/jij kunt de machtiging ook in een doos stoppen die voor in de Maranathakerk komt te staan.
– de najaarscollectefolder van Kerk in Actie. De najaarszendingscollecte vindt plaats op 5 november 2017. In het Kerkblad en op de website van 3 november komen we hier op terug.
We hopen u/ jou allemaal aanstaande zondagmorgen te ontmoeten!

Hartelijke groet,
Zendingscommissie wijk 1&2