[Wijk 3 en 4] Verkiezingen

Na een week van overwegen hebben de verkozen broeders afgelopen vrijdag hun beslissing bekend gemaakt:

Wijk 3

Br. W. van Noppen heeft zijn verkiezing tot ouderling aanvaard; de brs. R. Kornet en T. Baggerman hebben hun verkiezing tot diaken aanvaard. Dit stemt ons tot dankbaarheid. De brs. J.C. Aantjes, A.C. Vastenhout en br. M.J.C. Maasland konden hun verkiezing tot respectievelijk ouderling en diaken niet aanvaarden. Afgelopen zondag mochten we deze zes broeders opdragen in onze voorbede.

Derhalve zijn er binnen wijkkerkenraad 3 nog drie vacatures: twee vacatures voor het ambt van ouderling, en één vacature voor het ambt van diaken.

Op D.V. woensdag 13 december zal er opnieuw een gemeenteavond worden belegd voor belijdende leden van de wijken 3 en 4 voor de benodigde tweede ronde van ambtsdragersverkiezingen. Belijdende leden van wijk 3 kunnen namen van kandidaten per vacature schriftelijk en ondertekend indienen bij de scriba van onze wijkgemeente t/m uiterlijk D.V. maandagavond 27 november a.s.

In een extra kerkenraadsvergadering op D.V. donderdag 30 november hoopt de kerkenraad op basis van de ingediende namen een drietal dubbeltallen op te stellen. Opnieuw vragen wij u de ambtsdragersverkiezingen in uw voorbede te gedenken.

Wijk 4

De volgende broeders hebben hun verkiezing tot ambtsdrager aanvaard:

In de vacature ouderling 1:

T.C.C. den Braanker

In de vacature ouderling voor het ouderenpastoraat:

M.J. Elderson

In de vacature diaken:

J.P.J. de Groot

Onderstaande broeders hebben geen vrijmoedigheid ontvangen om hun verkiezing te aanvaarden:

P. Alblas

A.J.A. Versteeg

L.J. Westland

A. Zwartbol

We gedenken alle bovengenoemde broeders in onze voorbede. Belijdende leden worden opnieuw in de gelegenheid gesteld om namen in te dienen in de nog openstaande vacatures in de kerkenraad. Dit is mogelijk tot uiterlijk maandag 27 november.