Kertconcert met Ichthus en De Gouwestem

Op vrijdag 22 december a.s. organiseren het Chr. Sliedrechts Mannenkoor ‘Ichthus’ o.l.v. Martin Zonnenberg en het Chr. Waddinxveens Mannenkoor ‘De Gouwestem’ o.l.v. Martin Mans een gezamenlijk Kerstconcert. Dat doen ze in de Grote- of Sint Laurenskerk in het hart van Rotterdam, een monument zonder weerga, met een sfeervolle ambiance en unieke akoestiek. Binnen haar muren klinkt al eeuwenlang en tot op de dag van vandaag muziek. Ruim 300 mannenstemmen zullen door de basiliek klinken, van zuiver zacht tot aanzwellend volle kracht. Medewerkenden zijn Willemijn de Munnik – soliste en Carina Bossenbroek – panfluit. Mark Brandwijk zal met zijn virtuoze spel het geheel begeleiden op de vleugel. Beide dirigenten, tevens organisten, doen beurtelings de begeleiding op het majestueuze hoofdorgel. Echt een avond om naar uit te kijken. U bent van harte uitgenodigd om te komen luisteren én te genieten. Toegangskaarten in de voorkoop € 12,50. Aan de kerk € 15,-. Aanvang: 20.00 uur. U kunt gebruik maken van een speciaal arrangement. Voor € 19,50 krijgt u een toegangskaart incl. vervoer per comfortabele touringcar Sliedrecht – Rotterdam. U reist dan gezellig samen met koorleden.

Voor boekingen: www.mannenkoor-ichthus.nl

Kom . . . beleef het mee en laat u verrassen!!