Nieuws van de C.H.R. (177)

Kerstkaarten inleveren
Kerstkaarten die u wilt sturen aan iemand in Sliedrecht, Hardinxveld-Giessendam en Wijngaarden kunt  u inleveren in het Dienstgebouw Grote Kerk  D.V. op:
woensdag 13 december van 9.00 – 11.30 uur
donderdag 14 december van 19.00 – 20.30 uur
zaterdag 16 december van 9.00 – 12.00.
Voor € 0,50 per stuk worden deze voorzien van postzegel en stempel, uiterlijk donderdag 21 december bezorgd. Ik hoor u zeggen ‘ik heb maar 2 kaarten om te versturen’, moet ik daar al die moeite voor doen? Nou, dat komt goed uit; op zondag 10 december staat er een inzameldoos bij de ingang van de kerk. Hier stopt u uw kaarten in met gepast geld (kan bijvoorbeeld in een envelop op plastic zakje). Met iedere euro helpt u mee en zijn we blij. Ook kunt u daar uw bijdrage in de kosten van een boodschappenpakket in doen. Natuurlijk  mag u ook een gift overmaken op bankrekeningnummer NL66FVLB0226997162 ten name van: Commissie Hulp Roemenië,
onder vermelding van : gift Commissie Hulp Roemenië.
Heeft u vragen; gewoon bellen.
Lekker
Bij de kledinginzameling op 2 december is € 26,25 ontvangen als bijdrage in de kosten van transport. Een mevrouw bracht ook 2 grote speculaaspoppen.  Maandag bij het kleding inpakken is hier heerlijk van gesmuld. Mooi dat gemeenteleden op verschillende manieren meedenken.
Transport vóór Kerst
Maandag 4 december  is er een vrachtwagen met een klaslokaal aan schoolmeubeltjes, schoenen en kinderkleding voor de projecten van Janet en Michel van Boxtel naar Hongarije vertrokken. Voor Lapusel in Roemenië zaten er in dezelfde vrachtwagen ook  circa 450 dozen met kleding, schoenen, speelgoed etc. Wanneer u dit leest zijn alle spullen inmiddels op de plaats van bestemming. U maakt hiermee heel veel mensen blij. Van geven word je rijk.
Met een hartelijk groet,
Dick van Mourik tel. 0184 422248