Verslag vergadering diaconie

Maandag 8 januari vond de eerste vergadering van 2018 van de Diaconie plaats. Tijdens deze bijeenkomst hebben we afscheid genomen van 6 broeders, hen bedankt voor hun inzet, Gods zegen gewenst en een bloemetje en een aardigheidje meegegeven, als teken van dank. Tevens hebben we kennis gemaakt met 5 nieuwe diakenen, die uitzien naar een nieuwe fase in het kerkenwerk, maar het ook best wel spannend vinden wat er allemaal op hen af zal komen. Gelukkig hoeven zij dit niet in eigen kracht te volbrengen, ook hen en alle broeders die hun werk voortzetten doen dit onder Gods zegen. Ook zijn de verschillende taken en functies doorgenomen, deze zullen later in het Kerkblad en op de website komen. Mocht u vragen hebben of mensen ontmoeten die mogelijk hulp nodig hebben in de vorm van een goed gesprek, een klusje wat ze zelf niet meer kunnen doen of als er financiƫle of andere zorgen zijn, neemt u dan alstublieft contact op met een diaken of schrijf een mail naar diaconie@hervormdsliedrecht.nl. Wij willen als diaconie naast de naaste staan en daar hebben we u bij nodig.

Frits van der Kooij, interim-voorzitter