Projectkoor 2018

In samenwerking met de evangelisatiecommissie zal er onder leiding van Martin Zonnenberg een projectkoor van start gaan met als thema ‘Zingen in de lijdenstijd’ met o.a. koralen uit de Matthäus Passion en klassieke highlights van o.a. Mozart, Franck en Händel. Een mooie kans om mee te doen en iemand uit te nodigen voor dit prachtige project en zo mogelijkheid te bieden tot kennismaking met het evangelie. Uit ervaring weten we dat mensen het waarderen om te worden uitgenodigd deze unieke uitvoering bij te wonen. Wij nodigen u hartelijk uit om mee te zingen in het projectkoor. Meldt u aan o.v.v. uw stem via projectkoorsliedrecht@gmail.com De eigen bijdrage voor dit project is € 15,- (indien dit een bezwaar is graag even laten weten via mail)
Oefendatums : zaterdag 3 februari van 10.00 uur tot 11.30 uur
woensdag 14 februari van 20.00 uur tot 21.30 uur
 zaterdag 24 februari van 10.00 uur tot 11.30 uur
Locatie : Grote Kerk, Kerkbuurt 131, in Sliedrecht.
De uitvoering zal zijn op zondag 11 maart aanstaande om 18.00 uur in de Grote Kerk. Het geheel staat o.l.v. Martin Zonnenberg. Medewerking wordt verleend door Jacqueline Meijer (sopraan), Marjolein de Wit (fluit), Strijkensemble, Wim de Penning (toetsen) en Kees Kraaijeveld (orgel). De voorganger in deze dienst is ds. G.J. Mink.

Judith Breedveld, Jolanda Bot, Nicole Wiersma en Paula Redelijkheid