Art & Evangelie

Het thema van de Open Monumentendag en de Late Summer Fair, die dit jaar op zaterdag 8 september 2018 worden gehouden, is Europa.
Net als voorgaande jaren wordt de Grote Kerk ook opengesteld voor publiek. We willen deze kans benutten om de liefde van Jezus te laten zien en merken. Om het programma vorm te geven, plaatsen we hierbij een oproep aan een ieder die affiniteit heeft met (schilder)kunst. We willen in beeld brengen waar en op welke manier het Evangelie in Europa is gekomen. Gisela Mink-Tien heeft aangeboden dit project te begeleiden. Is dit wellicht een manier van evangelisatie die bij u/jou past? Meld je dan vóór 18 juni 2018 aan bij onderstaand e-mailadres p.a.redelijkheid@gmail.com. Stuur dit bericht ook door aan mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn maar het bericht in het Kerkblad of op de website niet lezen. Meer informatie volgt. We hopen op een mooie expositie.
Met vriendelijke groeten,
Gisela Mink-Tien, Leendert Hofman en Paula Redelijkheid