Uitbreiding kerkdiensten met beamerondersteuning

Begin juli werd een oproep gedaan voor meer ondersteuning voor het beamteam. Hier is één extra deelnemer uitgekomen. Dit is voorlopig genoeg om vanaf 1 september in alle diensten van wijk 1 en 2 in de Maranathakerk beamers te kunnen gebruiken, dus ook de diensten met gastpredikanten. Dit betekent dat tijdens alle diensten in de Maranathakerk de liederen gepresenteerd zullen worden m.b.v. de beamer. We gaan over naar liederen zonder notenbalk voor de leesbaarheid, enkel bij een complexe wijs zal er een notenbalk zichtbaar zijn.
Om de voortgang zeker te stellen en ook naar de Grote Kerk in de toekomst uit te kunnen breiden, zijn er meer mensen nodig. Daarom hieronder nogmaals de oproep en uitleg. We doen hierbij vooral een oproep op onze jongeren om bij te springen. Kun je werken met een computer en bezit je enige kennis van PowerPoint en Word, dan ben jij misschien wel het nieuwe teamlid dat we zoeken. Je bent gemiddeld 1 keer per maand aan de beurt voor het maken van een presentatie en 1 keer in de maand om de door een ander teamlid gemaakte presentatie te controleren. Presentaties worden gemaakt aan de hand van een vast concept. De benodigde teksten kunnen worden gedownload, gekopieerd en geplakt. Gemiddeld kost het maken van een presentatie voor een normale dienst 2 uur, voor controle is dat ongeveer een half uur. Je krijgt hiervoor een korte opleiding met een heldere instructie. Presentaties moeten worden gemaakt tussen dinsdagavond en donderdagochtend, controleren gebeurt tussen donderdagochtend en vrijdagmiddag. Werken doe je thuis achter je eigen PC. Ben jij degene die we zoeken, dan maken we graag kennis met je. Vele handen maken licht werk!
Opgeven kan bij Leonard Gort, lcgort@hetnet.nl.