Zendingsmiddag

De interkerkelijke stichting Spaanse Evangelische Zending (SEZ – www.sez.st) houdt op zaterdag 24 november van 14.00 tot 16.00 uur haar jaarlijkse Zendingsmiddag in de grote zaal van de Christelijke Gereformeerde kerk Beth-El, Kerkbuurt 74, Sliedrecht (gratis parkeren terrein Gantelweg). Sprekers zijn ds. A.C. Uitslag: ‘Zending onderweg naar (de grote) morgen’, en Cuba-coördinator J. Haeser: powerpointpresentatie over ‘Alsnog reformatie in het Cuba van morgen?’. In de hal van de kerk zijn verkooptafels met (tweedehands) boeken, cd’s, speelgoed, handvaardigheidsartikelen, textiel, bloemen, enz.

Betalen kan in contanten en per machtiging. Er wordt een collecte gehouden voor een lectuurproject in Cuba.

Iedereen hartelijk welkom!