Heeft u een eigen Bijbel?

Wat is dit nu toch een vreemde vraag en dat in het Kerkblad? Natuurlijk hebben wij een eigen Bijbel! Gelukkig is dat voor ons de gewoonste zaak, maar in veel andere delen van de wereld niet. Neem bijvoorbeeld Rusland. Jaarlijks reizen verschillende evangelisten tijdens de zomermaanden naar de meest afgelegen gebieden om daar het Evangelie te brengen. De vraag naar evangelisatiemateriaal en (Kinder)Bijbels is groot. Als Hervormde Gemeente willen wij, in samenwerking met stichting Friedensstimme, aan deze nood iets doen. Vanuit Sliedrecht sturen we bijbelpakketjes rechtstreeks naar Rusland toe. Ieder pakket bestaat uit een Russische Bijbel en twee Russische Kinderbijbels. Doet u mee? Hoe werkt het? Op zondag 25 november liggen de bijbelpakketjes achterin de beide kerken klaar. U kunt deze gratis meenemen. De kant-en-klare pakketjes voorziet u van postzegels (€ 15,40) en u doet het op de post. Enkele weken later vindt de bezorging plaats en kan het schatgraven in de gezinnen beginnen. Als u niet in staat bent pakjes te verzenden, maar u wilt toch een bijdrage leveren, dan is uw gift welkom op NL25 RABO 0359 3227 19, Diaconie Herv. Gem. Sliedrecht o.v.v. bijbelpakket. Wij besteden dit geld aan het verzenden van de bijbelpakketjes.

Namens de diaconie,
Wim Snoek en Paul de Jager