About Us: 3 februari

Op maandag 3 december vond de eerste editie van ‘About Us’ plaats. Dit event wordt georganiseerd door een groep van ca. 15 mensen uit verschillende kerken in Sliedrecht. Doel van het event is om de bezoekers na te laten denken over wie zij zijn, hun rol in de maatschappij. Ook wil About Us de bezoeker een ‘bezinningsmoment’ geven. Door middel van film- en mediafragmenten, muziek en een spreker wordt elke keer een ander thema uitgelicht De volgende editie staat gepland op zondag 3 februari om 16.30 uur en het thema is ‘Lonely Paradise’. De events vinden plaats in het gebouw van de Gereformeerde Kerk, Middeldiepstraat 6 in Sliedrecht. Iedereen is van harte welkom. Vanwege de inhoud van de beelden en onderwerpen wordt een minimumleeftijd van 16 jaar geadviseerd.
Meer informatie is te vinden op: www.about-us.nl