Zendingswerk Kameroen

Inmiddels ben ik alweer een aantal weken in Nederland voor mijn zwangerschapsverlof. De uitgerekende datum komt steeds dichterbij.  Wellicht dat u mij al in de kerk hebt gezien. Het voelt erg fijn om in uw midden te kerken. We zijn onwijs gezegend met een gemeente als deze. De betrokkenheid met mijn werk in gebed, e-mail en financiële ondersteuning voelt heel warm. Ik voel me gezegend met mijn missie en u als ondersteunende gemeente. Afgelopen vrijdag 1 maart heb ik mee mogen helpen op de Regenboogclub. Wat hebben we veel plezier gehad. We hebben ons verkleed naar Kameroense standaarden en net gedaan of we in Afrika woonden. Geweldig hoeveel warmte en enthousiasme daar te vinden is. Tot slot hebben we in de afgelopen week mooi nieuws ontvangen uit Kameroen.

De Belgische ambassade heeft het visum van Benjy goedgekeurd. Dit betekent dat Benjy voor een aantal weken naar Nederland mag komen. Op zaterdagochtend 9 maart hopen we mijn man op te halen in Brussel. Wat een geweldige zegen is het dat Benjy de geboorte misschien nog mee kan maken. We weten het natuurlijk nooit, maar de uitgerekende datum is rond 14 maart.

Voor meer info zie ook mijn website.