Merwe-TV zendt programma’s van Kerk-TV uit

Sinds 30 juni 2006 worden via MERWE-RTV programma’s uitgezonden van KERK-TV (Zendgroep Kerken). Dat is een reden voor grote dankbaarheid! Het Evangelie komt zo in beeld en geluid in de huiskamers van velen in onze regio. Binnen het uitzendgebied van MerweRTV, zijn op vele locaties in allerlei leeftijdsgroepen zo’n 25-tal samenzangavonden belegd en opgenomen onder het thema: “Kom, zing met Gijs!” Daar zijn veel positieve reacties op gekomen en de programmamakers weten dat de programma’s via nabestelde DVD’s en later via YouTube tot in verre buitenlanden bekeken worden! Ook zijn er speciale opnamen gemaakt, b.v. over de Zending, Israël, Nationale Feestdagen, opening schoolseizoen, diverse koren en tamboerijn- en dansgroepen. Sinds de start van KERK-TV hebben vele vrijwilligers op allerlei fronten hun medewerking aan deze programma’s verleend. Die medewerkers zullen te zien en te horen zijn in ons komende jubileumprogramma, want vanaf zondag 2 november 2014 zal ons 100e programma worden uitgezonden en dat willen wij graag een feestelijk tintje geven! Kijken dus op de zondag-, dinsdag- en donderdagavond, steeds om 21.00 uur.
Alle informatie over KERK-TV te verkrijgen bij gijszonnenberg@versatel.nl
Ieder met suggesties of reacties, of vrijwilligers die graag willen meewerken aan onze producties zijn bij ons hartelijk welkom! We maken de programma’s met veel plezier; samen in de Naam van Jezus!