Benefietconcert Asaf & Les Chantres

Twee bekende Papendrechtse koren zullen op vrijdag 19 december om 20.00 uur in de Bethlehemkerk te Papendrecht een gezamenlijk benefietconcert geven. Het thema van het concert is ‘The Glory of the Lord’. Christelijk Gemengd Koor Asaf en Interkerkelijk Koor Les Chantres, met 20 Sliedrechtse leden, zullen gezamenlijk en afzonderlijk een afwisselend liedrepetoire ten gehore brengen; daarnaast is er ook ruimte voor samenzang. Het concert staat onder leiding van Hans van Blijderveen. De toegang is gratis; daarentegen zal er een collecte worden gehouden waarvan de opbrengst bestemd is voor de Voedselbanken Alblasserdam, Sliedrecht en Papendrecht. Vanaf 19.30 uur is de kerk geopend voor publiek. Iedereen van harte welkom!