Voorjaarsmarkt 2

Op deze site  heeft u vanaf 15 januari bij het Nieuws al kunnen lezen dat we op 18 april van 9.30 tot 14.00 uur een voorjaarsmarkt organiseren waarvan de opbrengst bestemd is voor het jeugdwerk.
U heeft de mogelijkheid om boeken, nog mooie bruikbare kleding, tassen, riemen en handwerkspullen (restjes wol, lappen stof, garen enz.) in te leveren op zaterdagochtend 31 januari van 10.00 tot 12.00 uur in het pand van Vermaas, Kerkbuurt 26, ter hoogte van ‘Kom aan tafel’.
Vindt u het leuk om zelf andere spullen te verkopen? Laad dan uw kofferbak vol en kom op 18 april naar de kofferbakverkoop rondom de Maranathakerk. Kinderen mogen hun spulletjes verkopen op de kleedjesmarkt, zij worden uitgenodigd via de clubs. 50% van uw opbrengst is voor het jeugdwerk en 50% voor uzelf.
Opgeven graag!
Mailen naar margret_de_kuiper@hotmail.com of bellen naar 06-83971472.

Groetjes van de voorjaarsmarktcommissie