Start basiscursus christelijk geloof

Binnenkort starten we weer met een cursus over de basis van het christelijk geloof. Dit is de cursus “Samen onderweg” die al een aantal keer in de Oude Uitbreiding gehouden is. Via deze cursus praten we met rand- en buitenkerkelijke dorpsbewoners over de kern van het christelijk geloof. Maar keer op keer is gebleken dat ook regelmatige kerkgangers de cursus ervaren als een verrijking van hun geloofsleven. Een aanrader dus. We komen 7 avonden, meestal op maandag, bij elkaar in de Handpalm. De eerste cursusavond is op 20 april D.V. Weet u/jij iemand die graag meer wil weten over het christelijk geloof? Of heeft u/heb jij zelf nog volop vragen?  Een mooie gelegenheid om mee te doen. Mail voor meer informatie en/of aanmeldingen met Jacco de Koning.