Huwelijk Ruud Vogel en Annemieke Mijnster

Op zaterdag 30 mei hopen Ruud Vogel en Annemieke Esther Mijnster elkaar het jawoord te geven. De huwelijksceremonie vindt plaats om 10.30 uur bij “De Burgemeester” in Bleskensgraaf en de dienst waarin ds. Tanghé hun huwelijk mag bevestigen en inzegenen begint om 13.45 uur in de Hervormde Kerk van Wijngaarden, Dorpsstraat 27.
Het toekomstige adres van het bruidspaar is Middeldiepstraat 106. Ruud en Annemieke zijn b.l.e.w. het laatste stel, van wie ds. Tanghé het huwelijk kerkelijk mag inzegenen. Dat feit is op zich niet zo bijzonder, maar wel, dat Ruud de oudste zoon is van zijn goede vriend Jan Vogel, die ons helaas enige jaren geleden ontvallen is. Zijn lege plaats willen we niet verhelen, maar aan de andere kant zijn we ook zeer verheugd over het geluk dat Ruud en Annemieke bij elkaar hebben gevonden. Hij (God) bracht ons samen, Hij maakt ons een! hebben ze dan ook op de kaart gezet. We verheugen ons met hen en hun ouders, familie en vrienden op deze dag en bidden hen van harte Gods zegen toe voor de toekomst. Dat het voor jullie een onvergetelijke en blijde dag mag zijn!