Terugblik op bevestiging ds. Tanghé

Met vele Sliedrechters waren we afgelopen zondag in de Groote Kerk te Maassluis om de bevestiging en intrede mee te maken van ds. Tanghé. In een korte overdenking stond ds. Sparreboom naar aanleiding van Handelingen 16: 5 stil bij de groei van de gemeenten. Deze groei was des te verwonderlijker omdat het plaatsvond na een verdrietige tijd, waarbij de apostelen Paulus en Barnabas onderling een conflict kregen. Desondanks blijkt de Here God voort te gaan met zijn Woord. Het is een geweldige troost dat de Here God ondanks alle menselijkheid in de kerk toch verder trekt met zijn evangelie en groei schenkt. Voor de gemeente Maassluis hopen en bidden wij dat onze hemelse Vader deze geestelijke groei zal schenken, ondanks alle menselijkheid.
Ds. Tanghé verkondigde vervolgens het evangelie vanuit het woord ‘Kom over en help ons’. Graag wensen we hem, samen met zijn vrouw toe, dat ze de gemeente van de Groote Kerk mogen helpen om in het dagelijkse bestaan getuige en volgeling van Christus te zijn.