Bij de diensten van wijken 1 en 2

Ook in deze zomerperiode mogen we als gemeente samenkomen rondom het Woord van God. Aanstaande zondagmorgen draagt wijk 1 de verantwoordelijkheid voor de dienst in de Grote Kerk. Ds. A.D.P. Zijlstra uit Hellendoorn gaat dan voor. Er is zingen voor de dienst. De avonddienst wordt geleid door ds. G.D. Hoff in de Maranathakerk. Beide keren bent u hartelijk welkom!
Op zondagmorgen 2 augustus komen we samen in de Maranathakerk, waarin ds. Smink voorgaat. De avonddienst is in de Grote Kerk en wordt geleid door ds. Groeneveld.
Zondagmorgen 9 augustus verwachten we ds. Vollebregt in de Grote Kerk terwijl plaatsgenoot ds. Van Wijk voorgaat in de avonddienst in de Maranathakerk.
Op 16 augustus hoopt ds. Vroomans het evangelie te vertolken in de Maranathakerk. In de avonddienst, die in de Grote Kerk wordt gehouden, gaat ds. Sparreboom voor. We luisteren dan naar psalm 72. Gezegende diensten gewenst!