Vacature kerkelijk werker [wijk 3&4]

De kerkenraden van de hervormde gemeente te Sliedrecht, wijken 3 en 4, zoeken een kerkelijk werker die in voorkomende gevallen de predikanten kan vervangen (het leiden van begrafenissen en het bezoeken van zieken in ziekenhuizen), die samen met het pastorale team (oudere) gemeenteleden bezoekt (in zorgcentra of gemeenteleden, die buiten Sliedrecht verblijven) en eventueel catechese geeft.

Voor de vacature is 18 – 20 uur beschikbaar. Het is mogelijk de benoeming op te splitsen. Ook naar een deel van de werkzaamheden kan worden gesolliciteerd.

Wij zoeken iemand met een afgeronde hbo-opleiding Godsdienst Pastoraal Werker (GPW) of studie theologie (WO), die relevante ervaring heeft met het oog op de te verrichten werkzaamheden, zich geroepen weet om in de wijngaard van de Heere te werken en
zich voor een langere periode aan onze gemeente wil verbinden.

Op de website vindt u meer informatie over onze gemeente.

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met:
Dhr. J.W. Westland (preses wijk 3) 06 10378417
Ds. H.J. vd Veen (predikant wijk 4) 0184 414604

Sollicitaties kunt u richten aan:
Dhr. A.J. t Jong
Van Goghstraat 49