Grote Bijbelkring

In het komende winterseizoen zijn zes bijbelkringbijeenkomsten gepland voor beide wijken in de Maranathakerk. In deze kring verdiepen we ons in Hebreeën 11. Wat hebben deze geloofsgetuigen ons vandaag te zeggen? We proberen wat vorig jaar in kerkdiensten aan de orde is geweest, uit te diepen en ook gedeelten te lezen die we in het boekje ‘Volhouden!’, dat gemeentebreed verspreid is, hebben overgeslagen. Zo gaan we nog wat meer de diepte in. Bovendien is er gelegenheid en tijd voor respons, interactie, tegenwerping. Zo kunnen we samen groeien in verbondenheid met onze Heer.
De avondgroep komt samen op de maandagen 16 september, 28 oktober, 25 november, 20 januari, 17 februari en 16 maart om 20.00 uur.
De morgengroep komt bijeen op de donderdagen 12 september, 7 november,
5 december, 23 januari, 20 februari en 19 maart om 10.00 uur.
Noteer alvast de datums in uw agenda. Ook nieuwe deelnemers zijn van harte welkom!