Terugblik Late Summer Fair 2019

Dankbaar kijken we terug op een mooie dag in en rondom de Grote Kerk tijdens de Late Summer Fair. Met medewerkers uit alle wijken van onze gemeente mochten we mensen uit ons dorp ontmoeten die een bezoek brachten aan de kerk en de activiteiten rondom. Voor velen was deze dag een ‘plek van plezier’. We kijken terug op mooie ontmoetingen met mensen van buiten onze gemeente maar ook hebben we genoten van het samenwerken met zoveel vrijwilligers en de werkgroep Gemeentedag wijk 1 en 2. Mooi dat de mensen die voor World Servants op reis gaan € 1.300,- toezegging aan giften hebben gekregen. Succes met jullie acties komend jaar. Om u een indruk te geven wat er zoal is voorbereid en uitgevoerd ziet u hieronder namen maar ook groepen mensen die deze dag mede mogelijk gemaakt hebben.

Dank je wel:
Huib en Ria de Mul voor gastvrij welkom; voor orgelbespelingen door Herman Boogaard, Christiaan Boogaard, Bram Waleboer en René van den Bos; Rianne Stouten en Jaco van de Graaf voor het zangmoment met lofliederen (wat een plezier); Jolanda Bot voor verzorging van publiciteit en inventarisatie van medewerkers en het maken van de planning en de flyer; mensen die op het terras aanwezig waren om een luisterend oor te bieden en te vertellen van Jezus; Ben van Krugten voor het bedienen van de beamer; Hans van der Aa voor het samenstellen van de indrukwekkende fotopresentatie; gemeenteleden die foto’s hebben ingezonden met daarbij ontroerende getuigenissen; Rianne van Heteren en Stefanie van Vuuren met alle dames die hen hebben geholpen op het uitnodigende fair-trade terras (de opbrengst van de verkoop  is € 627,- en wordt bestemd voor Pand 33); Hetty Boogaard en Jeanette Lammers voor verzorging van de lunch; mensen die iets lekkers hebben gemaakt voor bij de koffie; Wilma Brinkman en Berdinette Maasland met de mensen die hen hebben geholpen bij de kinderactiviteiten; Rieneke Cleophas voor spontaan aanbod van tenten om het terras te overdekken; mensen die bij de boeken/spellenkraam hebben gestaan; mensen die in alle vroegte hebben  opgebouwd maar ook weer hebben opgeruimd; Ria Mudde, Jopie van de Ree en Margareth Spijkers voor het maken van de prachtige bloemstukken; Kees Blokland en Zwanie Erkelens voor het delen van kennis over het gebouw en geldzaken van vroeger; gastheren en dames die er gedurende de dag waren; gebedsteam dat jullie in het dienstgebouw voortdurend hebben gebeden om zegen op gesprekken en activiteiten; aan iedereen die hier niet is genoemd maar ook op de achtergrond heeft meegebeden en zich heeft ingezet!

We bidden dat we op deze manier iets van de Liefde voor Jezus die ons bindt, hebben mogen uitstralen en dat dit tot zegen voor anderen en onszelf mag zijn.

Leendert Hofman en Paula Redelijkheid.