Digitale toezegging Actie KerkBalans 2020

Gemeenteleden, die graag hun financiële zaken digitaal regelen, kunnen in 2020 de toezegging digitaal invullen. Het enige wat u hoeft te doen is een e-mail versturen naar het Kerkelijk Bureau (kerkelijkbureau@hervormdsliedrecht.nl) met als onderwerpregel: ’Digitaal AKB 2020’. In januari 2020 ontvangt u van ons een e-mail met daarin een link. Met een paar eenvoudige handelingen kunt u daarmee uw toezegging voor 2020 digitaal invullen. Omdat de digitale toezegging automatisch verwerkt wordt, bespaart het ons tijd en papier. Als u wilt meedoen, dan verzoeken wij u dit voor 1 december 2019 aan ons door te geven. Als u in 2019 de vrijwillige bijdrage al digitaal heeft ingevuld of aangemeld om dit in 2020 te gaan doen, dan hoeft u dit niet opnieuw te doen.