Opening Grote Kerk

In de Grote Kerk zijn we iedere dag welkom. Voor stilte, bezinning, Bijbellezen en gebed. Wat houdt ons nog tegen om ons plekje in Gods huis in te nemen? Juist nu, vanuit het gemis, kan er een diep verlangen zijn om God te ontmoeten. Ook Petrus en Johannes gaan naar de tempel tijdens het uur van het gebed (Handelingen 3). Notabene, zij hadden alle reden om voortaan weg te blijven, gelet op de eerdere gebeurtenissen.

De deuren van de kerk gaan iedere dag open vanaf 19.00 uur (tot 20.00 uur), behalve op zondag. Dat is zo ongeveer een contradictio in terminis, maar laat u niet weerhouden voor een bezoek, behalve als u klachten heeft van verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. We nemen de voorzorgsmaatregelen van het RIVM namelijk strikt in acht.