Zendingsbussen

Graag brengen wij de zendingsbussen expliciet onder de aandacht in deze tijd. Omdat de kerkdiensten uitgezonden worden via internet,  passeert u deze collectebussen bij de uitgang van de kerken niet en dat is merkbaar. Dit kwartaal is de opbrengst van de zendingsbussen bedoeld voor het vertaalwerk van Margaret Belinga-den Besten in Kameroen. Ondanks de Covid-19 omstandigheden kan haar werk gelukkig gewoon doorgaan, al is het wel moeilijker geworden door een ‘gedeeltelijke’ lockdown. De afgelopen maanden zijn de inkomsten vanuit de zendingsbussen sterk gedaald en als deze trend zich voortzet komen we op 70% van de begroting, wat impact op de ondersteuning zal hebben. Gelukkig hebben we in deze tijd ook digitale middelen die ervoor zorgen dat het mooie werk doorgang kan vinden. Via volgende link kunt u uw gift direct overmaken.

Alvast dank voor uw hulp en met hartelijke groet,

Zendingscommissie wijk 3/4.