Reserveringssysteem Kerkdiensten

Er is in de commissie “Kerk zijn op 1,5 m afstand” hard gewerkt om naar een passende oplossing te zoeken om iedereen te kunnen laten deelnemen aan een kerkdienst.

Er is gekozen voor een online reserveringssysteem. Per zondag staan de diensten met de tijden erbij vermeld, er zullen 2 systemen aan te klikken zijn, voor wijk 1 en 2 en de andere voor wijk 3 en 4. Door op de betreffende datum en tijd te klikken kunt u daarna uw naam, e-mail, telefoonnummer en het aantal personen invullen die naar de kerk willen komen. Indien u met uw gezin wilt komen kunt u het volgende kiezen: reserveren voor personen die de hele dienst in de kerk zullen zijn (er zijn familiebanken beschikbaar in de kerk). Tevens kunt u daar invullen hoeveel kinderen en naar de oppas en/of kindernevendienst groepen 1 en 2 gaan. Deze kinderen blijven de gehele dienst in hun eigen gebouw.

Nadat u alle velden hebt ingevuld, klikt u op verzenden en ontvangt u direct een bevestigingsmail dat de reservering verzonden is, het betreft een voorlopige reservering want op de avond voordat de dienst begint ontvangt u nog een mail als herinnering met de definitieve bevestiging dat u welkom bent. U vind in bijgevoegde Handleiding voor het reserveren kerkdiensten op 1.5 meter een handleiding die nog wat extra informatie biedt bij het aanmelden voor de kerkdienst.

Het is belangrijk dat u reserveert, hebt u daarbij hulp nodig, vraag dit dan zoveel mogelijk aan uw familie, vrienden of anders aan uw blokouderling of diaken.