Nieuws van de CHR (236)

Voorbereidingen transporten
Zoals u vorige week in het Kerkblad en op de website heeft kunnen lezen, zijn er heel veel spullen ingezameld. Ook is er erg veel speelgoed opgeruimd. Zoveel zelfs dat we u nu vragen om even geen speelgoed meer aan te bieden. Rond 15 juli is de planning dat er nog een transport van zo’n 15m3 met spullen op weg gaat naar Zerindu Mic, een klein plaatsje met zo’n 250 inwoners op het platte land van Roemenië. De dozen staan al netjes ingepakt. Alle waardering voor de mensen die zich de afgelopen tijd zo hebben ingezet. Het is de moeite waard! Verder zijn we nog bezig met een oude aanvraag uit Targu Lapus van vorig jaar of we hen kunnen helpen om schoolmeubilair voor een kleuterschool te vervangen. Vorige week kreeg Ad Meerkerk via een telefoontje van een bekende uit IJsselmuiden de vraag of wij nog iets wilden doen met schoolmeubels, want hij wist een school die het meubilair ging vernieuwen. Zo bijzonder kunnen dingen soms lopen. Een zegen wanneer je mag zien dat je door God mag worden gebruikt als een instrument in Zijn hand.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 11 juli kunt u weer kleding, schoenen, linnengoed en dekens brengen naar onze locatie Elzenhof 138 in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is. Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur. Op maandagochtend 13 juli van 8.30 tot 10.00 uur kunt u ook nog kleding inleveren. De eerstvolgende keer kleding brengen is na de vakantie zaterdag 5 september. Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184 416220.

Met een hartelijk groet,
Dick van Mourik, 06 46884467