Kerkklets – Dichter bij elkaar

Afgelopen zondag waren we online met de achtste uitzending van KerkKlets. Het digitale kerkplein in coronatijd. Na Gerdien, Arie en Marline, Theo en Janine, Robin, Ronella, Siebe en Stijn en Nanieke was het Jaco die onze gast was. En zo ontmoeten we iedere zondag toch steeds weer een aantal gemeenteleden.

De reacties die binnenkomen bij de redactie zijn nog steeds onveranderd positief. KerkKlets blijkt in een belangrijke behoefte te voorzien. Namelijk de onderlinge ontmoeting in deze tijd zo concreet mogelijk handen en voeten te geven. En daar dragen we met elkaar graag een steentje aan bij.

Waar we in het begin nog gestart waren met de doelgroep van jongeren en jonge gezinnen, blijkt inmiddels dat de doelgroep veel breder en groter is. Van jong tot oud kijkt mee, reageert en is betrokken bij KerkKlets. En daarom zijn we ons ook bewust om de hele gemeente gaan richten. In onderwerpen en thema’s die we kiezen, door de filmpjes te variëren en door zoveel mogelijk activiteiten en gemeenteleden voor het voetlicht te brengen.

Kijk jij of kijkt u nog niet mee, probeer dat dan gerust een keer. Ook lid worden van de inmiddels meer dan 200 leden tellende whatsapp groep is nog mogelijk.

We blijven KerkKlets ook in de zomer uitzenden. Zoveel mogelijk vanaf wisselende locaties. En hopelijk ook met veel input vanuit de gemeente. Dus wil jij of wilt u iets delen… iets moois, leuks of verdrietigs, laat het ons dan weten. Een verjaardag van een kind, een mooie ervaring in de vakantie of iets totaal anders. Wij horen het graag.

Onze telefoonnummers vind je in de whatsappgroep. Wil je in de appgroep toegevoegd worden, dan kun je een berichtje sturen aan 06-45636468.

We houden KerkKlets zo ongedwongen mogelijk. Dus geen strakke afspraken of strenge regels. We improviseren zoveel mogelijk.

Vanaf volgende week zijn we iedere zondagmorgen live voor de dienst om 09.10 uur en na de dienst vanaf ongeveer 10.45 uur nog een half uurtje.

Hebt u of heb jij het allemaal gemist tot nu toe? Google even KerkKlets en het is niet te missen!

Dichter bij elkaar!

Met vriendelijke groeten,