Bezoek kerkdiensten

Iedereen is welkom om fysiek naar de kerk te gaan. Tenminste als je gezond bent. Wel is het belangrijk om vooraf te reserveren. Dit kan via de website. Als je geen internet hebt, dan kun je aan anderen vragen om het voor je te doen. Familieleden en vrienden zullen ongetwijfeld een helpende hand willen bieden. En anders is er natuurlijk ook nog altijd je blokouderling of diaken. Op de website www.hervormdsliedrecht.nl staat een link om naar het reserveringssysteem te gaan. Per zondag staan de diensten met de tijden erbij vermeld. Door op de betreffende datum en tijd te klikken kun je hierna je naam, e-mail, telefoonnummer en het aantal personen invullen dat naar de kerk wil komen. Indien je met je gezin wilt komen, kun je het volgende kiezen: reserveren voor personen die de hele dienst in de kerk zullen zijn (er zijn familiebanken beschikbaar in de kerk). Tevens kun je daar invullen hoeveel kinderen er naar de oppas en/of kindernevendienst groepen 1 en 2 gaan. Deze kinderen blijven de gehele dienst in hun eigen gebouw. Nadat je alle velden hebt ingevuld, klik je op ‘verzenden’ en ontvang je direct een bevestigingsmail dat de reservering verzonden is. Dit betreft een voorlopige reservering, want op de avond voordat de dienst begint, ontvang je nog een mail als herinnering met de definitieve bevestiging dat je welkom bent. Het is geen bezwaar om je voor meer diensten aan te melden, als er ruimte is. Op de site staat precies het aantal nog vrije plaatsen. Last-minute-boekingen zijn ook mogelijk.