Kinderkerk – Paasproject

Hallo jongens en meisjes,
Hebben jullie het werkboekje van het mooie Paasproject 2021 ontvangen van de Kinderkerk? Als je (nog) geen post of mail hebt ontvangen, mail ons dan.
De titel van het project is ‘Jezus gaat ons voor’. Wij volgen de weg die Jezus voor ons ging. Iedere week een nieuwe plaat die stapsgewijs naast elkaar geplaatst kunnen worden, zodat de weg langzaam zichtbaar wordt. Op elk doek is een landschap te zien. Dit landschap geeft een locatie/situatie weer uit het leven, waarin juist datgene wat Jezus benoemt hard nodig is. Gaan jullie mee op weg met ons?
Verder willen wij jullie vragen om bijvoorbeeld een paaslied in te zingen of iets te laten zien van hoe jullie het werkboekje verwerken of wat jullie leuk vinden om te delen. Wie weet ga je je zelf dan zien tijdens de uitzending van de Kinderkerk op zondag.
Mail ons jullie mooie filmpjes of stuur het via instagram @kinderkerksliedrecht; wij zijn heel benieuwd.
Een lieve groet van het Kinderkerkteam.