Nieuws van de CHR (252)

Nieuws
U krijgt de hartelijke groeten van ds. István Higyed uit Micula. Het was wel heel bijzonder om als commissie CHR met hem via de computer het gesprek te voeren met beeld en geluid. Ook de coronamaatregelen in Roemenië zijn streng. Anders dan hier mag je in Micula wel met meer mensen naar de kerk.
Mondkapje verplicht tijdens de kerkdienst en ook bij het zingen.
U heeft ook gelezen en gezien dat de camera in de Maranatha Kerk is vervangen. De oude camera gaat nu dienst doen in de gemeente Lapusel. Ds. Victor Molnar uit Lapusel maakte tot nu toe gebruik van zijn eigen smartphone. Ze zijn er heel blij mee.
Deze week zijn er ook 40 bananendozen met warm ondergoed, kleding, winterjassen en schoenen met bestemming Boedapest ingepakt. Deze spullen zullen binnenkort door Michel en Janet van Boxtel onder de daklozen en arme gezinnen worden verdeeld. De nachten blijven immers nog wel een poosje erg koud!

Kleding brengen
D.V. zaterdag 6 maart kunt u weer kleding, schoenen, linnengoed, dekens en speelgoed brengen naar onze locatie Elzenhof 138 in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is.
Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur.
Omdat we best veel aanloop verwachten is het belangrijk dat we met elkaar de doorstroming goed laten verlopen met inachtneming van de 1,5 meter afstand.
We hebben bedacht dat u zoveel mogelijk buiten uw zakken met kleding al kunt afgeven.
Esther Harrewijn heeft de coördinatie, 0184 416220
Met een hartelijk groet,