[Wijk 3&4] Uitnodigingen kerkdienst per blok

Voor de komende twee zondagen en Biddag ziet de uitnodiging voor de kerkdienst er als volgt uit:

Zondag 7 maart 9.30 uur GK voor hen die op de oorspronkelijke datum niet konden reserveren;

Zondag 7 maart 18.00 uur MK blok 4.3;

Woensdag 10 maart 14.30 uur MK kinderen;

Woensdag 10 maart 19.00 uur GK blok 3.4;

Zondag 14 maart 9.30 uur MK blok 4.4;

Zondag 14 maart 18.00 uur GK jeugd.

U kunt uw blokouderling zie hier en hier vragen om te helpen met de reservering. Deze reservering kan gemaakt worden vanaf woensdagavond tot zaterdagmiddag 14.00 uur, voorafgaande aan de zondag. Daarna vervalt de uitnodiging per blok en staat (als er nog plaatsen zijn) het reserveringssysteem open voor iedereen. De blokouderling zal zoveel mogelijk gemeenteleden uit het blok benaderen om zich op te geven voor de kerkdienst. Mocht u uit het genodigde blok komen maar het reserveringssysteem is al volgelopen (meer dan 30 personen uit uw blok) dan kunt u zich alsnog opgeven via het e-mailadres. U kunt ook contact opnemen met uw blokouderling. U wordt dan genoteerd voor het bijwonen van een kerkdienst op een later moment.

De middagdienst (Biddag) van woensdag 10 maart is met name bedoeld voor kinderen (met hun ouder(s). Wij hopen dat u hier rekening mee houdt als u een reservering wilt doen voor deze dienst.