Kick off Kerkkletsapp

Komende zaterdagavond om 19.30 uur is het eindelijk zover. We lanceren de KerkKlets app. Niet exclusief voor KerkKlets, maar een app die door heel Hervormd Sliedrecht gebruikt kan gaan worden.

Een eigen app om direct te communiceren met elkaar. Om lief en leed te delen. Of nog eens door te praten over de preek. Maar ook een app om eigen groepen in aan te maken. Je eigen Bijbelstudiegroep of Hart voor de wijk groep. Met een eigen agenda om zo makkelijk afspraken te maken en… te onthouden.

En als er veel gemeenteleden de app downloaden, ontstaat er vanzelf een gemeentegids met alle foto’s en contactgegevens van andere gemeenteleden. En dat allemaal in een hele eenvoudige lay-out met een eigen ‘look and feel’. U kunt de app alvast downloaden, maar pas zaterdag kunt u erin. Elk 50ste lid krijgt een leuke attentie!

Via het KerkKlets kanaal op YouTube geven we een korte feestelijke introductie van de app. We stappen in één keer over van Whatsapp naar de KerkKletsapp.