Boven Alles Uit…..2021

Eens in 2019 was daar het 13e kampeerweekend van onze gemeente.
Voor het 2e jaar op rij geen Boven Alles Uit dagen met het Hemelvaartsweekend.
Wat een bijzondere vreugde om als gemeente samen af te reizen naar Woudenberg camping‘De Heigraaf’. Onze mooie vlag die fier wapperde, ligt nu in de opslag.
Zomaar wat mooie herinneringen delen in deze bijzondere tijd:
– Eerste avond het heerlijke koffiebuffet met daarna dagsluiting.
Wat leuk om te zien al die ontmoetingen tussen gemeenteleden op zo’n eerste avond.
– Hemelvaartsdag gezamenlijke opgang kerkdienst op de camping en na afloop gezellig met elkaar koffie/thee te drinken.
– Workshops zoals spel, dans, sport en crea. Wat een gezelligheid op het veld was dit!
– En wat dachten jullie van het beroemde Kadoosje.
Lootje halen bij Theo den Braanker en dan op bezoek bij medekampeerders. Ontmoetingen bij mensen die je misschien nog niet kende.
– Dagsluitingen met elkaar in een grote halve kring.
– Op vrijdagavond de BBQ aansteken en dan konden ook de niet kampeerders aanschuiven. Velen kwamen op bezoek en we startten de maaltijd met een gezamenlijk gebed.
– En wat leuk als je iedere morgen op je kampeertafel de Boven Alles Uit krant weer had ontvangen met het dagprogramma. En die was zeker het lezen waard.
Nu vooruit kijkend naar D.V. 2022. Wij hopen en bidden als commissie dat wij dit volgend jaar weer mogen organiseren en dat wij elkaar weer mogen ontmoeten. Houd onze website in de gaten https://bovenallesuit.nl/ of via KerkKlets app.
Laten wij onderstaand lied mee op reis nemen:

Heer, wat een voorrecht
Om in liefde te gaan,
Schouder aan schouder
In uw wijngaard te staan,
Samen te dienen, te zien wie U bent,
Want uw woord maakt uw wegen bekend.
Samen op weg gaan, dat is ons gebed,
Als een volk, dat juist daarvoor
Door U apart is gezet.
Vol van uw liefde, genade en kracht,
Als een lamp, die nog schijnt in de nacht.
Samen te strijden in woord en in werk.
E’n zijn in U, dat alleen maakt ons sterk.
Delen in vreugde, in zorgen, in pijn,
Als uw kerk, die waarachtig wil zijn.

Hartelijke kampeergroeten van
Theo den Braanker, Martin en Ingeborg Eijkelenboom,