[Wijk 3] Vertrek prop. Van Dalen

Proponent Van Dalen heeft de afgelopen 5 maanden pastoraal werk verricht in onze wijk. Als kerkenraad zijn we daar dankbaar voor. Door het aannemen van het beroep naar Lopikerkapel worden deze werkzaamheden afgerond. Dit betekent een bijzondere stap, zowel voor hem als zijn gezin. We bidden dat hij ook als predikant in het pastoraat een hand en voet mag zijn, op weg naar Gods Koninkrijk, en wensen Ardjan en de gemeente van Lopikerkapel Galaten 6: 18 toe.

Om het werk doorgang te laten vinden, gaat proponent J.A. de Kruijf weer pastoraal werk verrichten in wijk 3. Voor velen geen onbekende, nadat hij eerder 11 jaar in onze gemeente mocht werken.

Binnenkort zal hij dus wederom aan onze gemeente verbonden zijn. Verdere communicatie daarover volgt nog.

Ondertussen is broeder Zandee trouw aan het werk gebleven! Waarvoor ook via deze plaats onze grote waardering.