Kinderkerk in de zomervakantie

De zomervakantie komt er weer aan en dat betekent dat ook voor de kinderkerk het zomervakantierooster in gaat.
In de zomervakantie, 18 juli t/m 22 augustus, is er alleen voor de kinderen van de groepen 1 en 2 kinderkerk. Voor alle andere kinderen van de basisschool is er dus de gehele zomervakantie geen kinderkerk. Op 18 juli zal de kinderkerk voor groep 1-2 nog in het CJMV-gebouw zijn. LET OP: vanaf 25 juli t/m 22 augustus zal voor groep 1-2 de kinderkerk in het Dienstgebouw zijn, samen met de kinderoppas. Voor na de zomervakantie zijn wij ook nog structureel op zoek naar leiding in diverse leeftijdsgroepen. Lijkt het je leuk, meld je dan aan via kinderkerksld@hotmail.com of app naar 06 55144431.