Nieuws van de Zendingscommissie wijk 1 en 2

Zomerzendingscollecte zondag 15 augustus 2021
Christen zijn in Pakistan, een project van Kerk in Actie
In Pakistan voelen veel christenen zich kwetsbaar en onzeker.
Zij maken deel uit van een minderheid. Ook horen ze bij de laagste klasse en daarmee bij de armste bevolkingsgroepen. Veel christenen weten bovendien relatief weinig over het christelijk geloof.
Kerk in Actie bouwt samen met lokale kerken aan een sterke en vernieuwende kerk in Pakistan. Samen zorgen zij ervoor dat studenten en voorgangers cursussen en trainingen kunnen volgen over discipelschap en theologie. Deze cursussen zijn onder meer via internet te volgen. Ieder jaar doen daarnaast 6.000 tieners mee aan een jongerentraining. Zij zijn in de toekomst het kader van de kerk en staan dankzij deze training sterker in hun geloof.
Bouwt u mee aan een sterke en vernieuwende kerk in Pakistan?

Nieuwsbrief familie Vogelaar
Aanstaande zondag kunt u een aantal exemplaren van de nieuwsbrief van fam. Vogelaar vinden op de leestafel in de Maranatha Kerk. Deze zijn om mee te nemen.

Hartelijk dank en groet,
Pieter Hofman, Martine Roeleveld, Karin Versteeg, Wim van Tuijl