Start Youth Alpha

Goedenavond allemaal,

Op vrijdag 1 oktober gaan we weer starten met de Youth Alpha!
De Youth Alpha is voor jongeren vanaf 16 jaar tot ongeveer 23 jaar.
Er is een groep die al een Alpha cursus heeft gevolgd én we gaan weer een nieuwe groep starten.
Elke week beginnen we met z’n allen met een maaltijd en daarna gaan de 2 groepen uiteen.
Voor de nieuwe groep hebben we elke week een toffe spreker en de vervolg(next) groep, behandelen elke week met elkaar een ander onderwerp.
Nu denk je misschien, ik ben in de kerk opgegroeid, dus de Alpha is niets voor mij… ook als je in de kerk bent opgegroeid,  is dit een mooie cursus waarin je alle bedenkbare vragen kunt stellen en met elkaar hopen we weer wat meer te leren over onze Almachtige God!
De cursus duurt 10 weken. Als je de eerste keer wilt komen kijken of het wat voor je is, wees welkom!!
We zien je graag om 19.00u in het CMJVgebouw
Opgegeven (graag ivm de inkopen), kan bij Rianna van Eijk via de app op nummer 0612927485.
Hopelijk tot vrijdag 1 oktober!!

Groetjes het Youth Alpha team